Dia menjangkakan Apple Watch untuk hari lahirnya. Apa yang isteri beliau beri amat memeranjatkan, Inilah Hadiah yang tak ternilai baginya..!!


Kebanyakan dari kita benar-benar mengharapkan hadiah hebat pada hari lahir kita. Ada yang mendakwa bahawa mereka hanya mahu mempunyai masa yang baik pada hari lahir mereka manakala yang lain mengatakan bahawa mereka mahu alat terkini.

Orang ini menjangkakan jam tangan Apple terkini untuk hari lahirnya. Dia mendakwa bahawa dia benar-benar mahu jam tangan Apple.

Tetapi dia terkejut melihat hadiah isterinya. Dia tidak pernah berfikir bahawa dia akan menerima hadiah yang paling berharga pada hari lahir beliau!




Isterinya menyerahkan kotak yang belum dibungkus yang panjang yang berwarna putih dari bawah meja. Isterinya juga memberitahunya bahawa ia adalah hadiah bahawa dia telah menunggu, untuk masa yang lama.

Perlahan-lahan dia membuka kotak dan ada dia, dengan air mata di matanya! Kotak yang mengandungi kit ujian kehamilan yang menunjukkan hasil yang positif!

Biar seluruh dunia tahu tentang cerita ini!

Post a Comment