[Kedai Kurang Ajaq] Satu Family TERKESIMA Di Penang Bile DIHERDIK..Ini Bukan KEDAI SIAM Nak Makan TOMYAM!!! Amboii Nak Tanya Pon Tak Boleh Ka!!!

[Kedai Kurang Ajaq] Satu Family TERKESIMA Di Penang Bile DIHERDIK..Ini Bukan KEDAI SIAM Nak Makan TOMYAM!!! Amboii Nak Tanya Pon Tak Boleh Ka!!!

Satu Family TERKESIMA Di Penang Bile DIHERDIK.. “Ini Bukan KEDAI SIAM Nak Makan TOMYAM” !!! | Pada mula kami satu keluarga pesan nasi goreng ayam dan aku makan nasi putih dan tom yam. Selepas itu, diorang kata ayam tak ada. Adik beradik yang lain pula mintalah nasi goreng kampung saja.




Tiba-tiba tokey dia datang sound aku.

“Ini bukan kedai siam nak makan tomyam. Kedai tepi laut ada seafood, ada ikan-ikan saja. Hang habaq mai nak makan ikan apa?” katanya dengan lantang sampai boleh dengar satu Pulau Pinang.

Padahal aku duduk sebebelah saja. Aku tanya ikan siakap ada tak? Sebab ingat nak makan ikan, boleh kongsi semua terus. That f*ckcheat terus cakap,

“Ikan siakap tau dak dok makan babi? Cina dok bela ikan siakap bagi makan babi. Hampa pergi kedai senang je dok order ikan siakap makan babi. La ni kena jaga babi sesaja,” katanya.

Dia kemudian paksa pula makan sotong, udang dan ikan dia. Perghh! Hilang selera terus aku. Aku cakap nak minum saja. Adik beradik yang lain order nasi goreng kampung.

Tengoklah nasi goreng kampung dia. Sayur sebutir haram tak ada. Ikan bilis pun tak ada. Lepas itu pedas ternganga. Anak saudara makan sampai berair mata. Empat pinggan, boh sebiji telur. Ini bukan makanan aku eh minta tak ada sayur ke apa. Tetapi cuba zoom kot-kot ternampak sekumpulan sayur, ikan bilis ke apa. Harga dia, nasib baiklah murah, RM28 untuk nasi seketul ini. Celaka Gila!

Kepada rakyat Malaysia yang nak pakej makanan sebutir, harga tip top tokey lahanat ini bolehlah pergi kedai makan salwa ini. Mohon viralkan supaya nanti kenyang kena maki saja. – Puteri Sheery via THEHYPEMEDIA

Post a Comment